和訳くん

自分の好きな音楽の和訳を載せるだけのブログです。

レッドホットチリペッパーズ 『warm tape』和訳

https://youtu.be/cuseyUVJagE

 

震える私の女の子
Shiver for me girl

私の恋人を私のために届けなさい
Deliver for me my darling

あなたにプッシュイン '
Pushin' up to you

あなたを右に走る川
A river that runs right through you

あなたの笑顔のために泳ぐ
Swim for your smile

青い石の採石場
In a blue rock quarry

それは私のために赤ちゃんを作る
Make it for me baby

あなたはごめんなさい
You won't be sorry

今私のために震える
Shiver for me now

私の恋人を私のために届けなさい
Deliver for me my darling
私は死者の世界を何マイルも歩き回る
Miles and miles of nether worlds I roam

あなたが決して家から遠くない愛を求める
Settle for love you're never far from home

私を水の中に連れて行く
Carry me down into the waters of

私を愛の水に連れて行く
Carry me down into the water of love

私たちのうちの二人は天使のダストで出来ていました
Two of us were made of angels dust

私は周りにいた
I've been around

しかし、十分ではない
But not around enough
私の自由形式を影にする
Shadow my free form

暖かく保つことができる女性
A woman that I could keep warm

私のために震える女の子
Quiver for me girl

あなたの頭と肩をください
Give me your head and shoulders

愛と栄光のページからの撮影
Shot from the pages of love and glory

あなたの隣に眠って、私はあなたの話の中にいる
Sleeping next to you and I'm in your story

私の自由な形を影にする
Shadow my free form

暖かく保つことができる女性
A woman that I could keep warm
私は死者の世界を何マイルも歩き回る
Miles and miles of nether worlds I roam

あなたが決して家から遠くない愛を求める
Settle for love you're never far from home

私を水の中に連れて行く
Carry me down into the waters of

私を愛の水に連れて行く
Carry me down into the water of love

私たちのうちの二人は天使のダストで出来ていました
Two of us were made of angels dust

私は周りにいた
I've been around

しかし、十分ではない
But not around enough
行こう
Let's go

私は知っている、私は2つのためにそれを作る
I know, I make it for two

そして直感があなたがそれから取るものだけであれば
And if intuition's only what you take from it

私は知っている、私は2つのためにそれを作る
I know, I make it for two

あなたはそこにいて、私は幸運でした
You were there and I was fortunate

私は2つのためにそれを作ることを知っている
I know I'll make it for two

そして、汚いベッド、私はあなたのために落ちる謝罪
And then a messy bed, apology that I will fall for you

私は2つのためにそれを作ることを知っている
I know I'll make it for two

私は2つにする、私は2つにする
I'll make it for two, I'll make it for two
今私のために震える
Shiver for me now

私の恋人を私のために届けなさい
Deliver for me my darling

私ができる生き物
A living that I could

あなたに私の甘い愛を贈りなさい
Be giving to you my sweet love

あなたの笑顔のために泳ぐ
Swim for your smile

青い石の採石場
In a blue rock quarry

それは私のために赤ちゃんを作る
Make it for me baby

あなたはごめんなさい
You won't be sorry

愛と栄光のページからの撮影
Shot from the pages ofLove and glory

あなたの隣に眠る
Sleeping next to you

そして私はあなたの夢の中にいる
And I'm in your dream
愛を求める
Settle for love

愛を求める
Settle for love

愛を求める
Settle for love