和訳くん

自分の好きな音楽の和訳を載せるだけのブログです。

lush『nothing natural』和訳

https://youtu.be/v7EczYH41dQ

 

私はあなたに会う前に私は盲目だった
Before I met you I was blind

ピルと液体は私の心を満たした
Pills and liquid filled my mind

あなたの輪郭の下に私は新しい
Beneath your outline I was new

あなたの曲に溢れている
Overflowing with your tune
そして、あなたが美しいと知りませんか?
And don't you know you're beautiful
来月、私は子供のようにあなたを逃した
Next month I missed you like a child

私は試しましたが、あなたを過ぎて見えませんでした

Couldn't see past you though I tried
そして、あなたが美しいと知りませんか?
And don't you know you're beautiful
今私は毎時を考える
Now I think of every hour

あなたがまだあなたの力を保持しているとき
When you still retained your power

そして私たちが共有する貴重な夜
And the precious nights we'd share

私たちが共通の空気で呼吸するとき
When we'd breathe in common air
今あなたがいなくなった気分
The feeling now you're gone

この惨めな人生は続く
This wretched life goes on

私の中のナイフ
The knife inside of me

それはちょうどキーのように変わります
It turns just like a key
日差しはいつも早すぎる
The sunlight always comes too soon

私の体は私に何をすべきか尋ねる
My body asks me what to do

私はとても小さくて脆弱だった
I was so small and vulnerable

そして、あなただけが美しかったです
And you were only beautiful
あなたの髪に輝く季節
The seasons shining in your hair

それは私が耐えられる以上のものでした
And it was more than I could bear

しかし、私は笑顔であなたを見ることができます
But I can see you in my smile

あなただけが美しい
And you are only beautiful