和訳くん

自分の好きな音楽の和訳を載せるだけのブログです。

THE RIGHTEOUS BROTHERS『You're My Soul and Inspiration』和訳

https://youtu.be/qpwqSQKfm-E

 

 

Girl, I can't let you do this

女の子、私はあなたにこれをさせることはできません


Let you walk away

あなたが去る


Girl, how can I live through this

女の子、どうすればこのように生きることができますか


When you're all I wake up for each day?

あなたはすべて私が毎日目を覚ます時でしょうか?

 

Baby, you're my soul and my inspiration

ベイビー、あなたは私の魂と私のインスピレーションです


You're all I've got to get me by

あなたは私が私につかまえなければならないすべてです


You're my soul and my inspiration

あなたは私の魂と私のインスピレーションです


Without you, baby, what good am I?

あなたなしで、赤ちゃん、私は何ですか?

 

I never had much goin'

私は決してたくさん行っていなかった


But at least I had you

しかし、少なくとも私はあなたを持っていた


How can you walk out knowin'

あなたはどのように歩いていくことができますか?


I ain't got nothin' left if you do?

あなたがしても私は何も残っていないのですか?

 

(You're My) Soul and Inspiration

(You're My) Soul and Inspiration

  • ライチャス・ブラザース
  • ポップ
  • ¥250